Corona-virus maatregelen
Beste huisdiereigenaren,
Langs deze weg een update over het Coronavirus en uw bezoek aan onze dierenartspraktijk.
Wij nemen uw en onze gezondheid erg serieus en hebben in het kader van het Coronavirus vorige week al een
aantal maatregelen genomen. Helaas zijn wij genoodzaakt deze maatregelen aan te scherpen om zo te trachten de
uitbreiding van besmettingen te vertragen/voorkomen.
Wij kunnen gelukkig open blijven.
Wij hebben de al getroffen corona maatregelen aangescherpt. Om de werkomstandigheden zo veilig mogelijk te houden voor u als klant en voor onszelf.
Maatregelen RIVM
- Geen handen schudden.
- Was regelmatig je handen.
- Hoest en nies in je elleboog.
- Blijf thuis als je niet fit bent, koorts hebt, hoest, kortademig bent of verkouden bent.
- Het dragen van een mondkapje is verplicht in openbare ruimtes.
- 1,5 meter afstand houden.
Afspraak / consult
- Wij werken uitsluitend op afspraak. Wij houden rekening met plannen, zodat er voldoende tussentijd is en eigenaren elkaar zo min mogelijk kruisen.
- Wij ontvangen geen zieke klanten (zie maatregel RIVM).
- Er mag 1 begeleider per huisdier mee op afspraak komen.
- We bespreken op gepaste afstand de bevindingen en het advies/behandelplan.
- Maximaal 3 personen in de wachtkamer.
Ik ben ziek en mijn huisdier moet gezien worden door de dierenarts, wat nu?
Regel iemand (die niet ziek is) en laat deze persoon uw huisdier brengen (op afspraak).
Lukt het niet om iemand te regelen? Neem dan contact met ons op. In geval van spoed halen we uw dier op als u in Abcoude of Baambrugge woont. We bespreken samen een ophaaldatum en -tijd. Wij bellen op als wij bij u zijn. Wij blijven op gepaste afstand als u uw huisdier voor de deur aanbiedt (kat in transport box en hond aan de lijn voor de deur vastzetten). U loopt naar binnen en als de deur gesloten is nemen wij uw huisdier over en brengen hem/haar naar de praktijk. Buiten Abcoude en Baambrugge halen we eventueel op in overleg.
Ik ben ziek, maar heb voeding of medicatie nodig voor mijn huisdier, wat nu?
Neem contact met ons op. Wij sturen een factuur per mail van de voeding of medicatie. Is deze betaald? Dan brengen wij de voeding of medicatie langs. Wij hangen het tasje aan de deur, bellen aan en lopen weg.
Bestellen en levertijden
Heeft u binnenkort voeding, medicatie en of middelen tegen vlooien/teken en wormen nodig?
Bel ons op om te informeren naar onze voorraad en om een bestelling te plaatsen. Wij sturen u dan een factuur per mail of een betaalverzoek. Als deze voldaan is bezorgen wij de bestelling op afgesproken dag/tijd.
De levertijden kunnen i.v.m. de Corona – crisis afwijkend zijn. En het kan voorkomen dat onze voorraad net even anders is dan normaal. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team DAP Proosdijlanden